Zápas v Karviné

08.05.2016 12:14

Večer před zápasem jsem koukal na MS v hokeji mezi domácím Ruskem a Českem. Stalo se velké překvapení a nezkušený tým Česka porazil domácí hvězdnou sestavu a velkého favorita na první místo. To jsem si říkal, jak je krásné na sport v tom, že každý tým může porazit každého. To jsem si však vůbec nepřipouštěl, že na druhý den se bude opakovat jak je krásný sport i v házené :-).
Po delší době jsme nezvládli utkání a na jaře je to naše první a snad poslední porážka v Karviné 22 : 30 (9 : 15), (2 : 10) a aspoň hru v házené 20 minut jsme zvládli 11 : 5. Hlavní důvod naší porážky jsou: dva trenéři, nemohou vést utkání, k tomu se při trhácích přidali rodinní příslušníci, jak se má házet trhák a pak jsou z toho jen dva góly (toto beru na vinnu já, protože jsem trenér a měl jsem si udělat pořádek). První poločas nás pořádně podrazili rozhodčí (špatný driblink nepískali, nohy, fauly atd.) no prostě dobře věděli jak tým rozhádat a pak jak soupeř vedl dostatečným náskokem, tak pískali rovinu. Náš brankář nás v utkání vůbec nepodržel a v Karviné nehodil snad jediný trhák a to v četně zápasu. Také hráči dnes neměli svůj den včetně naší opory Adama (12) ( špatně se rozhodoval, co má jako tahoun udělat). K tomu ostatní hráči se přidali ke špatnému výkonu celého týmu (aspoň držíme pospolu jako tým :-(  ). Za dobrý výkon mohu pochválit jen Minižáka Ondru, který měl střelbu 3/2, ale na můj poměr hrál málo, protože musí minimálně přijít na trénink 2x týdně. Kdo v zápase bojoval i když střelecky špatně rozhodnutí dělali, byli Alex a Honza (3). Dnes nepomohly ke gólům Eliška (1), Jakub, Šimon (2). Holky Kiky (1) a Klára (1) zahrály standart. 
Na závěr malé poučení: KDYBY NEBYLY PORÁŽKY, TAK SE ŽÁDNÝ TÝM NEMŮŽE ZLEPŠOVAT A PRACOVAT NA SVÝCH CHYBÁCH.
Proto kritiku vezmeme pozitivně pro dobro a v pondělí se uvidíme všichni na tréninku.

Váš trenér Zdeněk Zbořil a vedoucí Mário Dobosz