Zápas doma s Karvinou za deště

26.09.2015 12:59

V sobotu 26.9.2015 za deštivého počasí jsme porazili Karvinou 21 : 7, která jasně přehrála Polanku a my tam ztratili vítězství nesmyslnými výroky rozhodčích, ale dva body máme zpátky a první místo také!!! Kluci a holky dnes hodně obětovali za deště a jsem moc rád, že zvítězili. Bylo prostě vidět, že děti trénují až 4x týdně a to se projevuje v jejich výkonosti.
Začátek byl z naší strany katastrofální a prohrávali jsme 2 : 4 a za stavu 3: 4 jsem si vzal oddechový čas a podle svého co propaguji (ať se to někomu líbí nebo ne) jsem dětem domluvil jak by měly zpřesnit hru a byl i zvýšený hlas, ale já jsem takový a dětem to dnes pomohlo, protože jsme stav otočili v náš prospěch na nějakých 6:4. Nikoho dnes bych nechtěl vyzdvihovat, jelikož jsme hráli kolektivně a když se dnes někomu nepodařilo zpracovat míč, nebo špatně hozený trhák. Tak to nebylo na úkor neumění, ale tvrdé podmínky počasí (déšť). Ať si kdo chce říká, ale za takových podmínek jsme hráli moc dobře a 21 gólů to jen potvrdilo. Naše výkony už bylo hodně daleko slyšet a proto se dnes zúčastnila zápasu i trenérka reprezentace mládeže p. Hajžmanová. Byla spokojena a těší se na odvetný zápas v hale Karviná. Vyhlídnutí kluci splnili očekávání.
Střelci: Adam 9, Eliška 4, Klára 2, Alex 2, Jáchym 2, Ondra 2 a Tom nebyl ani jednou na tréninku, tak se výkon projevil a musí přijít a bude dobrý! Matěj dobře zachytal a těch 7 obdržených branek byl výborný.
Děkují všem za tréninky a zápas Zbořil, Janečka, Dobosz.