Starší žáci REMIZOVALI s Frýdkem - Místkem po neskutečném závěru

17.03.2019 21:58

Včera v sobotu 16.3.2019  sehráli naši starší žáci neskutečně vyrovnané utkání s Frýdkem - Místkem na domácím hřišti v Polaneckém Azylu (hale), tým F-M byl aktuálně na třetím místě, kde i zůstává. Toto utkání začalo a my šli do vedení, které soupeř většinou stíhal srovnávat. V tomto zápase jsme opravdu vedli skoro celé utkání, je škoda, že jsme toto utkání nevyhráli. Kdyby mi někdo před zápasem řekl, že ten zápas budeme hrát tak skvěle, vyrovnaně až do konce, že povedeme i o tři branky, tak se mu na začátku utkání vysměju. Ale tento tým bojoval jak jen mohl a za to jim patří velký DÍK. A kdo viděl posledních asi 8 minut zápasu, který se v té době lámal, kdy se hra přelívala ze strany na stranu a skóre taky, tak musel být neskutěčně unešený jako já. Kluci bojovali až do samotného konce, adrenalin rostl jim, ale přiznám se, že i mě na střídačce. Moc pěkně jsem si užíval poslední chvilky zápasu a určitě i všichni, kdy jsem si vzal takticky time out asi 40 vteřin do konce, řekl jsem klukům, držte tam balón do posledních vteřin a pak střelte góóóóól. Kluci mě poslechli, drželi si míč a nechtěli si tenhle životní zápas nechat ujít. A v posledních asi 2-3 vteřinách vystřelil náš nejlepší hráč jak utkání, tak soutěže a trefil nádherné břevno, kdy se míč odrazil dolů na brankovou čáru a poté už směřoval nahoru do sítě. Tento gól sice Ondřej nedal poprvé, ale byl to skvělý vyrovnávací gól a hlavně radost všech kluků a i mě trenéra, jako by jsme vyhráli ligu mistrů. Frýdek si lehl na palubovku, jako by tomu nevěřil a vypadalo to opravdu, jako utkání, kdyby jsme opravdu nějaký cenný kov měli dostat, doufám, že to klukům půjde stejně tak i proti dalším týmům, ale je třeba, aby se zapojili i další hráči do hry, a stříleli góly (Tom David, Sebík Varga, Matyáš Martiník,). Kluci mají sice strach, ale my je to naučíme a zapracujeme, že z nich budou svělé osobnosti.

Branky:

Ondřej Hron 15, zahrál super zápas a děkuji mu za to,

Jan Hrabec 5, super zápas rozdával balóny všem, jak jen mohl, škoda, že taky nedal více gólů,

Sedlár Maxmilián 2 ,na křídle se mu dařilo a dělal, pokyny, které měl za úkol,

Jan Glomb 2, mohl by dávat více gólů, ale jinak super výkon i na obraně,

Tomáš David 1, více střílet a nebát se.

Dále se zůčastnili:

David Maršálek, který vychytal hráče Frýdku, když to bylo nutné.

Sebík Varga, který pěkně střílel, ale dnes se mu nedařilo.

Martiník Matyáš, který pilně chodí na tréninky, ale potřeboval by zkrátit vlasy, jelikož přes ně nevidí.

David Macháček, který si sice nezachytal, ale podporoval tým z lavičky a byl taky součástí tohoto týmu, omlouvám se mu, že si nezahrál a děkuji mu.

Děkuji všem hráčům, trenérům, funkcionářům, ale taky Skvělým divákům a fanouškům, kterých v takovou večerní dobu zůstalo v Hale opravdu velké množství a děkuji jim za podporu a nebojte, děkovačka patřila všem i Vám. Ještě když píšu tyto řádky, tak mám v sobě ten adrenalin ze zápasu.

A taky děkuji moc, jelikož hraju florbal za polanku, tak včerejší adrenalin mi pomohl i na dnešním turnaji florbalu, kde jsme nakonec sice v poslední skupině, skončili na prvním místě a dal jsem dnes docela dost gólů, díky adrenalinu ze včera, který mi pomohl. Dííííky moc.

Trenéři Michal Janečka a Mário Dobosz.