Klimkovice-Krmelín 24:26

25.05.2017 19:23

Klimkovice - Krmelín 24 : 26 .
Co k zápasu říci? Vezmu to takhle jinak v komentáři. Celé utkání jsme vedli o 3-4 góly, závěr 4 minuty před koncem jsme vedli 24:21. Pak šel do náběhu na 6 metru Ondra Hron a Krmelínský hráč hrubě už po několikáté fauloval Ondru. Rozhodčí vytáhl hod na 9 metrů a soupeře ani nenapomenul. Ondra brečel a tak prudce přihrál svému spoluhráči, aby i rychle rozehrál, ale vypadalo to tak že je naštvaný. Ptám se? To měl byt náš hráč v klidu, když několikrát ho faulují a rozhodčí mlčí!!! A světe div se vyloučil našeho hráče Ondru Hrona!!! Tím vytočil i mě a řekl jsem, aby pískal jako policajt, spravedlivě a nezaujatě. Natož přišel a dál mi červenou kartu. Já už ničemů nerozumím, a po zápase jsem se dozvěděl od Krmelínských diváků, že rozhodčí hraje za ně házenou. Nechápu, jak mohou delegovat rozhodčí na utkání, který nemůže být nezávislí. Zápas jsem však i já jako trenér jsem se neměl nechat vyprovokovat rozhodčíma a dohrát utkání do vítězného konce.
V sobotu se do Třince opřeme od začátků a půjdeme za vítězstvím. Děkuji Zdeněk Zbořil a vedoucí Michal Janečka, který se mě dost zastal. Děkuji mu.