Turnaj Mini 4+1

06.11.2016 00:26

Včera jsme odehráli další turnaj miniků 4+1, tentokrát V Třinci (hala Bystřice). Hráli jsme se zkušenými týmy (HCB Karviná, Sokol Karviná, Kopřivnice) s těmi, kteří už by měli v tomto ročníku končit v házené s Minižáky. Naši Kluci ještě odehrají celý příští rok ve stejné sestavě. Na turnaj jsem jel s tím, že jsem si říkal, že bychom mohli alepsoň jedno utkání vyhrát, to jsem ale nevěděl, že soupeři jsou trošku slabší a tudíž, že budeme bojovat o skvělé umístění.

Kluci si v Prvním utkání zahráli se Sokolkami z Karviné, utkání mělo velmi kvalitní náboj a tak jsme se se soupeřkami tahali o vítězství v základní skupině. První poločas byl skvělý, ale druhý poločas přišla naše jedna chvíle, kdy jsme trochu zaspali a soupeřky toho dokázaly využít,  bohužel v náš neprospěch. :( My sice bojovali až do konce zápasu, ale na vítězství jsme neměli a tak jsme si odnesli naši první prohru a jedinou v tomto turnaji. Kluci sice předváděli skvělý útok i obranu, (brankář skvěle zachytal a podržel), ale na vítězství jsme prostě neměli a holky sokolky, si ho za větší bojovnost zasloužily. Našemu většinou nejlepšímu střelci se moc nedařilo a tak to dopadlo prohrou  9:16.

Střelci :  Peťa 6, Sebík 2 a Honzík 1.

Druhý zápas jsme hráli s HCB Karviná "B", což jsem čekal, že prohrajeme, ale kluci mě velice mile překvapili, já věděl, že jsem si typl špatně a kluci zahráli skvělý zápas, dobře si nahrávali, bránili, drželi hráče, útočili, atd. Po bouřce v šatně před zápasem, se začali více snažit a říkali si, že by mohli vyhrát. Proto jsme taky zaznamenali super výsledek, nad Karvinou. Velice povedené utkání to bylo s dobrým koncem pro nás výhra 16:11. V tomto zápase se konečně probudil náš pan střelec, který si s chutí proti Karviné zastřílel. Probudil se v pravý čas.

Střelci: Tom 11, Sebík 3 a Peťa 2.

Třetí utkání jsme hráli s Kopřivnicí "B"a věřili jsme, že když tento zápas vyhrajeme, tak budeme na druhém místě tabulky a budeme bojovat o třetí místo celého turnaje. Zápas jsme začli špatně, proti outsiderovi jsme od začátku chvíli prohrávali, do doby, než jsme se konečně opět vzbudili a začli jsme hrát svoji hru, kterou umíme. Góly si dali všichni hráči, hlavně Nikola si s chutí konečně zastřílel a už i začal trochu dávat pozor, je ještě malý, ale naučí se to a zvládne. Škoda, že nemohl s námi odjed na turnaj Vojta, ten by si taky rád dal nějaký gól a rád by si i zahrál. I když jsme hráli s "B" týmem, tak jsme dělali spoustu chyb, které soupeř využíval a tak jsme vyhráli "jen" 20:12.  V Zápase jsem šetřil ke konci některé hráče na další utkání o umístění.

Střelci: Peťa 5, Tom 4, Sebík 4, Nikola 4, Filip 2 a Honzík 1.

Poslední zápas o umístění jsme hráli s Kopřivnicí "A" o 5. místo, byl to paradox v tom, že jsem kluky poslal do šatny v domění, že jsme druzí ve skupině, ale nakonec jsme skončili až třetí. A proto jsme hráli o 5. místo.  Ptáte se proč? Odpověď je jednoduchá, byly 3 týmy po dvou vyhrách a jedné prohře ve skupině mezi sebou a nakonec mezi sebou rozhodovalo skóre. Jelikož jsme měli nejhorší skóre, skončili jsme třetí a hráli jsme o konečné 5. místo. Tento zápas jsme dominovali a tudíž i zvládli na jedničku, výhra s "A" Týmem 30:16. Tento zápas jsme zvládli fakt skvěle a říkal jsem klukům starším, ať udělají náskok, ať tam Ti nejmenší mohou opět jít.

Střelci Branek: Tom 14, Peťa 5, Sebík 4, Honzík 3 a Nikola 1.

V tomto turnaji jsem našel hodně pozitivních věcí a to hlavní, že si všichni kluci dali gól, s chutí si zastříleli a něco nového se naučili.

Děkujeme za odvoz na turnaj, za fandění, podporu, atd.

Děkuji Trenér Janečka Michal.